Igår kväll



Igår var det meningen att vi skulle åka till Valbo och kolla inne på Köpis och sen åka till mamma. Men jag fick ta bussen till mamma för Remi var tvungen att jobba över lite, så jag åkte före. Och det var ganska svårt att gå ute med vagnen lär jag säga.
Hemma hos mamma åt vi varma mackor och kollade på Melodifestivalen. Godis åts det också.
Ringde Remi vid nio och frågade hur det gick på jobbet och han sa att han blir kvar ett tag till. Det slutade med att han kom och hämtade mig vid två inatt med jobbets tjänstebil :P Kunde ju ha tagit bussen om det inte hade vart sånt jäkla väder och oplogade vägar. Omöjligt att ta sig fram med barnvagenen var det. 
Remi jobbade över 9 timmar. Kaos i tågtrafiken alltså. Åkte förbi Max för Remi hade inte ätit något. Jag åt bara en Orginal Jr, måste tänka på Beach 2010 :P Haha.


Nu ska vi äta brunch, omelett.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0