Kinamat och frotfarande en ledsen Elias



Idag åt jag kina buffé med Emelie och Jennifer. Jag hade sett fram emot jordnötsåsen, tror ni att den fanns? Så klart inte. Det var gott ändå faktiskt, är inte en kinamat fantast annars men det smakade bra :) Dit blir det att gå fler gånger.
När vi ätit klar åkte Emelie och Jennifer till skolan igen och jag gick hem. Elias somnade i vagnen så jag passade på att dammsuga när vi kom hem. Går inte annars när är han på sitt "jätte roliga" humör. Fattar inte vad det är. Sen fick han mat och var glad ett tag men nu ligger han och gråter i sängen igen. Tack gode gud så är Remi hemma.

Nu ska jag ta en Alvedon och vila lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0