Jungle City - Bildbomb


För någon vecka sedan var vi på Jungle City här i stan. Elias blev hur lycklig som helst när vi kom dit. Hans min sa "Är detta sant?!" Det finns inget bättre än att se honom sådär glad. Dit åker vi fler gånger! :)
Vi var där i någon timme, sen somnade Elias så fort vi satt honom i bilen <3



En liten i stora leklandet



- Pappa tycker nog det här är roligare än jag.



Bygger med megalego.



Hoho



Jag tyckte också att det var kul.



I bollhavet.






Hej dubbelhaka!
Elias tyckte det var lite läskigt, hehe.



Det som inte var så bra där var att det var väldigt dammigt och skitigt. Ni ser ju tex själva bilderna på mig och Elias i röret som vi kryper i. Skulle vara bra om de börja städa överallt där inne.


Kommentarer
Postat av: lEmmal

Lite skit rensar magen!.. Nae men förstår vad du menar, man känner ju inte för att springa omkrin och leka MED dammråttorna precis..

Ni verkar då haft roligt iallafall ;)

2010-12-30 @ 01:21:43
URL: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0