Inte som planerat


Elias sov typ tre timmar nu på eftermiddagen :O Även jag deckade i soffan i en timme, skönt!


Inget har blivit som planerat idag. Från början skulle jag ha jobbat, Elias skulle ha gått på dagis och mamma skulle ha hämtat honom eftersom både jag och Remi skulle jobbat till sju. Sen skulle mamma ha kommit upp till Köpis när jag slutat och handlat julmat med mig. Och Elias skulle ha stanna hemma hos mamma med min bror Erik. 

Jag blev hemma från jobbet och Elias från dagis eftersom han inte verkar helt frisk i magen. Så jag tänkte att vi kunde ha åkt ut till Valbo nu när han vaknade och handla för han är bättre nu. Men nej, då har min bror Jonas som kommit hem över jul (han går i skolan i Kramfors) blivit sjuk och inlagd på sjukhus över natten för observation. Hela hans hals har svullit upp så han inte ens kan svälja och inte prata heller skulle jag tro. Han får dropp eftersom han inte kan få ner något. Stackarn! Fan, jag hoppas han blir bra till julafton.

Fast jag måste ändå säga att det var väldigt tur att detta hände honom här och inte uppe där han bor. Dom bor i en liten håla, så han hade ju fått åkt en bit för att komma till ett sjukhus. Och allt är lättare när mamma är närvarande också ju :) Krya på dig Jonas! <3

Nu ska i alla fall jag och Elias hämta upp Remi efter han slutat jobbet och åka och handla. Så julmat blir vi inte utan.



Gosnisse kollar på tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0