Det hände igen..


Nu börjar jag bli irriterad!

Min kompis har sin son på samma dagis och samma avdelning som Elias går på. Igår när hon skulle hämta hem honom från dagis hade han blivit riven i ansiktet och på halsen. Och gissa av vem? Jo samma tjej som rev Elias. Han fick inte lika mycket rivsår som Elias fick den gången han blev riven, men han fick ögoninflamation på grund av hennes skitiga naglar och händer. Även en till kille blev riven igår också. Men honom vet jag inget mer om.

Fan alltså, det får inte fortsätta såhär!! Det lär ju vara något fel på ungen. Hon borde inte få komma till dagis nå mer. Sätt henne på ett sär-dagis eller låt henne vara hemma med hennes mamma som ändå bara går hemma för hon är arbetslös. Gör någonting i alla fall så detta inte händer! Agera. Det måste ju vara något fel!

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Förstår att du blir upprörd jag skulle kräva ändring!

2010-12-22 @ 22:26:12
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: hanna

kan inte vara tyst.

Prata med fröknarna på dagis. Får du inget gehör därifrån prata med chefen.

Sär-dagis? vart ligger det ett sånt? På min sons dagis går det en kille med down syndrom. Ett handikapp har inget med det här att göra !!!!

Och för att vara arbetslös MÅSTE du ha barnen på dagis.

Förstår din frustration, men se det tragiska och bakliggane faktorerna istället för att skuldbelägga barnet. Alla har vi inte samma förutsättningar.

Men som sagt, se till att fröknarna får veta hur du/ni känner.

2010-12-23 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0