Ullared, igen

Tjolahopp! Sista dagen här nere på västkusten, sorgligt men lite skönt ändå att få komma hem till sitt igen. Vi var en snabbis på Ullared idag, igen. Men den här gången köpte vi typ sånt som vi glömde första gången vi var där och jag lämnade tillbaka två saker som jag inte ville ha. Blev bara med en påse hem men det är bra för det blir lätt att man köper massa skit bara för att det är så billigt. På tv kommer vi också vara med. Dom var där och spelade in "Ullared" som kommer sändas i höst och vi kom och gick i bakrunden haha :D Morgan såg vi första gången vi var där förresten :P Igår var vi ju på Liseberg. Det var roligt. Jag har aldrig hört en kille skrika så mycket i en karusell som Remi gjorde i Ballder haha! Jag höll på dö av skratt. Nu ska vi käka sen ska vi väl bara chilis här i stugan. Alla bilder får ni när vi kommer hem. Och all shopping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0