Idag går flytten



Idag är det full rulle med att packa det sista och skruva ihop möbler för idag flyttar vi allt till den nya lägenheten. Dock är jag inte skit peppad eftersom de inte rustat än, men det kommer dom inte göra förrän oktober heller typ så vi måste ju ändå flytta..
Jag kommer sakna den här lägenheten som fan! Min första lägenhet och den första gemensamma med Remi. Vi kommer flytta ifrån så många minnen. Buuh! Men dom följer med i en väska dom också.

Remi är på ett ärende just nu. När han kommer tillbaka ska vi åka och hyra släpvagn. Sen kommer mamma och Erik och hjälper till.. Hoppas jag :P Måste ha någon som håller ett öga på Elias. Annars är det väldigt svårt att flytta, det går inte!





Hjälper pappa att skruva isär möblerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0