I dont like this

Här sitter jag i min ensamhet och ska även sova i min ensamhet. Inte utan Elias men remi :( i den nya lägenheten.. Usch! För er som inte sett på Facebook så är jag ganska rädd! Jag måste dra in Elias säng till vårt sovrum annars kommer det aldrig gå. Jag gillar inte att vara ensam. När so you think you can dance är slut ska jag gå och lägga mig, typ nu alltså, så det blir imorgon snart. Annars då? Jo, jag har vart inne hela dagen och packat upp massa saker, mamma å erik var här och hjälpte mig. Vi åkte och hämtade maten i andra lägenheten så vi får mat i magen :) så nu är det bara städningen kvar där. Det kommer gå smidigt när det är helt tomt. Men det tar vi om två veckor typ för på lördag bär det av på en veckas semester :D Säger mer om det senare! Godnatt puss. Önska mig lycka till inatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0