Sjutton igen



Nu på kvällningen när Remi kom hem så åt vi kyckling, pommes sallad och goda såser. Till det drack vi cola så klart. Borde egentligen inte dricka så mycket cola som vi gör. Inte bra för tänderna.. Hur mycket socker är det inte i en 1,5 liters liksom? :P Jag tyckte inte ens om läsk före jag träffade Remi, men det blev det ändring på. Haha.
Idag hyrde vi en ny film som vi kollade på medans vi åt. 17 again, den var helt okej :)

Imorgon ska vi till BVC. Får se om skrutten växt på sig nånting, men det har han ju sannerligen gjort.
Därefter ska vi hämta vår nya bil :D Ska även lägga ut bilder på presenterna jag fick på min fest. Missa inte det!




Han har sovit hela dagen!



Fula föräldrar, fint barn. Det är väl så man säger?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0