Söndag



Det blev dålig uppdatering igår eftersom vi inte var hemma. Som jag skrev igår så var vi först och åt lunch på stan, sen kollade på min brors hockeymatch och efter det åkte vi hem till mamma och åt tacos och umgicks lite. Där imellan åkte vi och tvättade bilen också. Jag älskar lukten i själva bil-tvätts-hallen. Den är gudomlig :P

Idag ska vi inte göra något speciellt tror jag. Remi börjar jobba om två timmar så jag och Elias blir själva ända till tio ikväll. Ut och gå ska vi i alla fall. Nu struntar jag i hostan, vi måste komma ut ändå.


Han sov så skönt i sin mjukisoverall på matchen igår :)




Elias just nu. Kolla dom små hängtuttarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0