Idag ska vi umgås med Diana och Josef



En tjej undrade vad dom där bollarna hette som vi åt igår. Det står i inlägget men kan skriva det igen ;) Falafel heter dom.

Snart ska jag och Elias åka ut till Valbo med Diana och hennes barn Josef. Han är 4 månadar och någon vecka äldre än Elias. Men snart hinner Elias i kapp lite så dom kan leka tillsammans ;) Dom kommer bli goda vänner hoppas jag :)
Vi ska kolla runt lite på Ikea och inne på självast Köpis. Och jag vill fika, är så himla fikasugen!

Runt fyra kommer Remi hem från Sthlm, han har vart på någon kurs där över dagen bara. Sen är det kräftor som står på mat-schemat ;) Det blir fjärde eller femte gången vi äter det nu under kräftsäsongen. Det är ju så himlans gott!




Lilla dubbelhakan min ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0