Idag sätter jag igång med träningen



Idag sätts det igång med träningen :D Jag har vart ner på stan och köpt ett par träningsbyxor. Inga speciella men dom duger bra som nybörjar byxor. Remi gick precis till jobbet, han slutar klockan tio ikväll. Tråkit. Fast jag ska ju ändå iväg och träna så jag blir ju sysselsatt någon timme i alla fall. Inte för att det är tråkigt att vara med Elias, men det blir ju liksom samma samma hela tiden. Träna ska faktiskt bli skit roligt! :D Mamma ska komma hit och vara barnvakt.

Elias ligger just nu i sin babysitter och gömmer sig under filten ;)




Gosehjärtat mitt <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

Bara så du vet så har dom mamma-träning på korpen där man kan ta med sin bebis när man tränar :D

2009-09-23 @ 14:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0