I soffan med Elias och feber

Jag har inte vart sjuk på typ 3 år, men nu har jag blivit det :O Jag var redan konstig i halsen igår och började känna mig lite hängig på eftermiddagen. Inatt när jag vaknade till av att Elias skrek så kände jag verkligen att jag hade fått feber. Höll på svettas ihjäl och höll på frysa ihjäl på samma gång och var helt tung i huvudet och hade hosta. Usch usch! Så med krasslig hals och feber ligger jag i soffan framför tvn med Elias. Remi åkte för ett litet tag sedan.. Han ska hämta en bekant och hans familj på Arlanda som har varit utomlands. Kommer vara ensam med en bebis och feber i typ 4 timmar :/ Hoppas han fortsätter vara lika snäll som han har varit hittills idag. Han har bara sovit, ätit, sovit och ätit. Jag är rädd att jag har smittat honom eftersom han är så pass slö. Och hosta gör han nu också. Stackars min lilla Elias <3

Har kollat på Idol repriser och tur var väl det för då fick jag en chans att se min favorit igen :D Jag hoppas verkligen att han kommer komma långt i programmet!




Det finns väl ingen som inte blev lite småförälskad i Calle Kristiansson?!


Kommentarer
Postat av: Karin

så j*vla bra!!:)

2009-09-14 @ 13:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0