En bra film klockan 21.



Nu har jag vart och handlat. Det är faktiskt ganska dyrt att handla grönt och nyttigt. Jag köpte ingridienser till två stycken sallader och det blev strax över 200 spänn.
Jag ska börja med maten så det är färdigt när Remi kommer hem. När jag pratade med Remi i telefon och sa att jag skulle vänta med att äta tills han kom hem kom jag på att jag har inte ätit något idag förutom frukost. Jag glömmer typ jämt äta när jag bara är hemma och bökar. Det blir väl lätt så när man har en liten lilleman att ta hand om :)

Igår när vi satt och kollade på Sceary Movie 4 så var det en scen får Brokeback Mountian och jag sa till Remi: "Ååh, jag vill se den filmen! Det var så längesedan och jag kommer inte ihåg någonting."
Och gissa vilken film dom visar idag på 1:an?! Just det, Brokeback Mountain. Den ska jag sitta bänkad framför ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0