Träningsvärk i magen imorgon.. ja det kan jag lova.



Såg att jag hade fått en till som prenumerant, kul kul! Fortsätt så hörrni :)


Kom nyss hem från ett sjukt jobbigt core pass. Min mage var liksom spänd 45 minuter i stäck och det var ju gaaanska längensen jag spände den sist. Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon! Kan inte minnas när jag hade träningsvärk i magen sist. Det är skönt det :P
Nu ska jag ta en dusch sen ska vi gå och fika någonstanns. Man måste ju belöna sig efter en hård träning, haha. Det är mina takter det. Och håll med att dom är bra? ;)


Ikväll sjunger Gävle tjejen i Idol. Hoppas det går bra för henne och att hon kommer vidare. Tänk om vi yttligare får en Gävlebo som finalist, precis som förra året, det skulle ju vara lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0