Tv-kväll eller vad?



Är precis hemkommen från träningen. Idag körde jag och Emilie spinning. Å herre, jag höll på avlida. Men man blir så stolt över sig själv att man klarade sig igenom hela passet när det väl är slut. Min träningsvärk som hade gått över, chansar på att den ät tillbaka imorgon :P


Lillen sitter i sin babysitter, Remi spelar tv-spel och jag är nyduschad. Idag är det verkligen en sitta-framför-tv-kväll! Och det är 3:an som gäller. Som sällskap tar vi fram choklad och popcron ;) Så här ser det ut:

19 - Top model
20 - Ensam mamma söker
21 - Hitch, en komedi med Will Smith i huvudrollen
23.15 - Comedy fight club
23.45 - Efterlyst, repris från i onsdags då jag missade det


Nu ska Elias få bada.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0