8 matkassar


Dålig update idag igen, aj aj.

Halva dagen spenderade vi bara hemma. Gjorde inte ett dugg :P Fast Remi var och tränade två (!) pass på Sats på förmiddagen. Han är duktig han. Jag och Elias klev upp ur sängen när han kom hem, latisar. Remi har nämligen också kommit igång med träningen nu. Första gången han tränade idag. Både han och jag behöver det, så det är super att vi är igång. Dock är det svårt och tajma in tid till träningen eftersom Remi jobbar, han tränar också och plus att jag ska börja jobba lite snart igen, typ 1-2 gånger i veckan. Men vi får försöka och gör det bästa vi kan för att byta av varandra här hemma. Jag menar Elias kan ju inte vara själv hemma ;P

Vid fyra åkte vi och handlade. Först var vi på Lidl och sen på Willys. Det blev 4 kassar från vardera affär.
Vi håller på lagar god mat. Fast just nu är Remi själv i köket för jag sitter ju här.. Men ska nog gå och hjälpa honom nu :D Det är roligare och laga mat tillsammans!






Han är söt i linne!

Elias invigde sitt söta linne idag som Remi köpte åt honom när han inte ens fanns. Han var väldigt liten i min mage då. Varför finns det inte bodys utan ärmar, som ett linne alltså. Eller finns det sånna?


Kommentarer
Postat av: Ida

inte så där fina linnen men HM brukar ha vanliga vita bodysar utan ärmar. hade sånna underklänningar till mina flickor=)

har sett andra också men det är vl inte riktigt säsong för det nu.

2009-09-26 @ 21:01:19
Postat av: Matilda

det finns bodys utan armar :)

2009-09-26 @ 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0