:)


Fy fy fy mig som inte har uppdaterat tidigare idag fast vi inte gjort nångångting typ. Jag och Elias tog sovmorgon till tolv. Skulle ha blivit längre om inte Remi hade ringt och väckt oss. Men tolv får duga, det är inget att klaga på precis ;)
När Remi kom hem från jobbet åt vi mat sen var det tvättstugedags. Mellan tvättandet tog vi oss en ner på stan en snabbis och köpte mat till lillen och hämtade ut p-piller åt mig. Elias ska ju inte få ett syskon redan nu om ni trodde det ;P Och förresten, när ska det komma p-piller för killar?

Nu ikväll har det vart en dam här från Skandia och pratat försäkringar med oss. Mycket bra och behövligt. Vi tecknade tre olika försäkringar. Livsförsäkring och olycksförsäkring till mig och Remi, och barnförsäkring åt Elias. Bra försäkringar för lite pengar :)
Nu ska vi bara mysa och kolla på Idol. Klockan nio visar kanal 6 Click, den ska vi också kolla på :)


Och hörrni, tror ni jag har liiite träningsvärk idag då?! Mina lår, aj. Men gud så bra ;D




Kommentarer
Postat av: m

du valde ju att gå på ett av dem passen som ger absolut mest träningsvärk. Så kan tänka mig att det känns rätt bra på dig som är relativt otränad när till och med jag som tränar 7 pass i veckan känner av skivstångspassen dagen efter.

2009-09-24 @ 20:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0