Chokladsug är farligt



Jag är skit irriterad för att jag inte kan baka kladdkaka!
När Remi köpte blöjor så bad jag honom även köpa vaniljsås och margarin så vi kunde göra kladdkaka nu ikväll. När han kom hem hade han köpt flytande margarin. Great, men inget större problem, bara chansa lite hur mycket som är 100 g. Men nu när vi skulle sätta igång och baka så hade vi inga ägg.. Gaaaaaaaaaaaaaah! Jag blir så jävla irriterad när man har planerat att baka eller göra någon maträtt så fattas det en ynka ingridiens som man inte kan vara utan. Det går ju liksom inte att baka utan ägg. Jag är så sjukt sugen på choklad och när inte jag får choklad när jag är sugen på det så blir jag SUR! Kan inte rå för det men ilskan kryper i kroppen och jag har lust att slå sönder allt i min väg. Visst, vi har en mack typ 100 meter här ifrån men jag är för sur för att orka klä på mig och gå ut i kylan.
Nu har jag ställt i chokladpudding i kylen, men det är ju inte alls samma sak :(

Så ni vet så var det inte jag som tog sista ägget, så jag hade ingen koll. Och ja, jag har lingonvecka och jag är så arrrrg!




Kommentarer
Postat av: Matilda

I flytande margarin är 100g en deciliter :) Så nu behöver du inte chansa nästa gång ;)

2009-09-26 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0