Lägg bort mobilen



Filmen var jätte bra. Jag gillar Katherine Heigl, hon är en grym skådespelerska!
Det som var lite drygt var att det satt två fjortisar bredvid oss och hon som satt närmast höll på med mobilen hela tiden så jag såg en lysnade mobil i ögonvrån heeela filmen. Jag hatar när man ser en mobil lysa i en biosalong. Det stör så in i norden! Så ni som känner er träffad, lägg mobilen åt sidan när vi är på bio med respekt för andra. Okej? Bra!

Kollade nyss på Svenska Hollywoodfruar. Jag måste säga att jag skulle kunna sätta ett skott i pannan på den där jäkla Ankan! Det är ju så kul för hon ser ju ut som en anka också. Hennes 100 framtänder ser ut som en näbb :D
Men Maria Montazami, haha vilken stjärna. Hon är så himmla rolig! Hon är så lugn, och verkar så snäll.





Min blöjrumpa



Finns inget finare <3
Mina pojkar när dom sov tidigare idag på dagen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0