Nytt i sovrummet


Vi har haft fullt upp hela dagen så jag har inte hunnit skrivit här. Vi köpte en ny säng på Ikea idag, bara det tog lång tid. Sen åkte vi hem och lämnade allt, hämta den gammla sängen och åka med den till mamma. Sen har jag jobbat 17-23. Nu är jag ganska mör i kroppen, men det är bara att ladda om för imorgon ska jag upp tidigt för att hinna skjutsa Elias hem till mamma innan jag ska jobba 10-13.15. Suck, det är jobbigt när man är ovan :P

Idag var det precis ett år sedan vi fick vår lägenhet! Bara en lite parantes sådär.


Vårt ny möblerade sovrum, det var fixat ny när jag kom hem från jobbet. Duktiga Remi :)
Nu ska jag lägga mig och soooova så gött!



Nya sängen! 1,60 m. 1,80 är ju för stort, lite nära varandra vill man ju komma :)




Ny spegel
(Vaserna som står till höger ska inte vara där. Vi ska köpa fina ljus istället som ska stå där.
Det var Remi som satt dit dom idag men fråga inte varför. Haha)




Tavlor
(Dom har vi haft länge men aldig lyckats fått upp, men nu så)




Som ni ser är färgen lila populärt i sovrummet.


Kommentarer
Postat av: Pety

SNYGGT !

2009-10-01 @ 01:39:30
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Hannah

Snyggt viggan!!!

2009-10-01 @ 05:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0