Detta köpte vi



Dagen i Borlänge var bra. En perfekt dagstur. Vi shoppade, åt och fika. Tyvärr var fikat det äckligaste jag fikat i hela mitt liv. Och ännu mer tyvärr var att vi betalde över 100 spänn för det också. Bläää!
Maten var skit god! Taco Bar hette det lilla stället som låg inne i Kupolen. Öppna ett sånt i Gävle vettja, typ inne på Nian. Det skulle gå skit bra tror jag. Jag som många andra skulle välja just det istället för det andra restauranger som finns där som man tröttnat på.

Ja, shopping blev det. Remi köpte två jackor. En höst/vinterjacka och en skinnjacka, hur fina som helst! Och två t-shirtar. Jag köpte en höst/vinterjacka och en topp. Elias fick två pyjamas och en huvtröja :)

Här är bilder på mina och Elias saker;



Tröja från Åhlens, 129 kr och pyjamas från Cubus, två för 129 kr



Topp från H&M, 198 kr



Jacka från H&M, 599 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0