Vaccineras hos BVC



Elias sov som en Gud inatt. Han somnade runt halv nio, vaknade kl fem och fick mat och somnade om. Fatta bra det är! Sen vaknade han kvart i nio och ville ha mat och somnade om igen. Så nu ligger mina pojkar i sängen och sover bredvid varandra <3 Jag gick upp efter han fick mat för jag var så utvilad eftersom jag själv la mig tidigt igår kväll :)
Det är ju inte så att lillen sover dåligt om nätterna annars heller, men han brukar somna senare än halv nio, typ halv elva kanske så jag är nöjd för att han somnade tidigare och ändå sov fram till fem utan att vakna. Min duktiga bebis!

Vi har tid hos BVC om en och en halv timme. Har inte vart där på över en månad så jag ser verkligen fram emot detta. Spännade hur lång han har blivit och hur mycket han lagt på sig ;)
Det som är mindre roligt är att han ska vaccineras. Uuuh :/ Tur att Remi är ledig och kan följa med idag!
Men jag säger då det.. Det är tur att dom vaccinerar våra barn gratis så man slipper massa hemska sjukdomar. Eller aa gratis och gratis, dom tar väl från skatten som vi betalar men det har jag ingenting emot.



Nu får man hålla koll lite mer på Elias. Han hade vänt sig nästa 180 grader i babygymet igår när Remi var hemma med honom. Han är en jäkel på att flytta omkring sig :P



Han låg från början med benen uppåt (om ni tänker er på bilden)




Bäst att hålla koll nu. Tänk sen när han börjar krypa och gå. Ojoj :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0