Twilight


Vi har nyss kollat klart på Twilignt. Äntligen fick jag se den, som jag tjatat på Remi men han har aldrig velat se den. När vi satt och kollade på filmen kände ag igen ganska mycket, precis som jag hade sett den.. Och mycket riktigt vi har sett halva förut. Det hade jag glömt bort, jag glömmer alltid filmer, vad dom handlar om och så. Om jag ska komma ihåg en film måste jag se den flera gånger :P Fattar inte vad det är. Aja, filmen var i alla fall skit bra och nu längtar jag till nästa film kommer ut, Moonlight.

Jag skriver ofta inlägg så här på kvällen/natten. Ni kanske märket att vi är lite ut av nattugglor. Hehe.




Kommentarer
Postat av: Minnie

Sorry, Twilighttönt som jag är måste jag rätta dig!

Nummer två i "the Twilight saga" heter New Moon.



Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn :)

2009-10-09 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0