Träningsdags



Nu har vi kommit hem från en sväng på stan och Willys. Jag köpte mina hårtabletter, Hårkontroll en av dom som var på bilden i inlägget igår. Så köpte jag ett nagellack också :) Sedan tog vi en fika på Flanör. Det har blivit mitt favorit café!
Efter stan åkte vi och handlade. Blev bara två kassar, plus blöjor och mat till Elias. Lite påfyllning av mat känns alltid bra. Skönt att veta att man har allt hemma liksom.

Nu ska jag göra mig klar för träning. Jag och Lina ska gå på ett funktionell styrka pass i 75 minuter. Har aldirg tränat det förr så vi får se hur det kommer gå :) 75 låter lite föör länge tycker jag, haha.

Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

- Vilket är bra, annars hade du haft det jobbigt :P



Hårkoll hade jag förr. Det hjälpte inte mig så mycket. Tabletterna smakar blä :P Jag håller tummarna för de passar dig bättre!!



Men jag är fan inte riktigt nöjd med din header, jag ska fippla om lite med bilder.

2009-10-08 @ 18:33:36
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad söt bebis ni har!

bland dom sötaste jag har sett :)

2009-10-08 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0