Rena kläder



Håller på för fullt i tvättstugan såhär på förmiddagen. Jag tycker det är kul att tvätta :) Det är skönt efteråt när allt är rent, fast det dröjer ju inte länge förrän tvättkorgen är full igen :P

Jag kommer ihåg att alla sa att det blir mycket bebiskläder att tvätta för att dom bajsar och spyr ner sig, men det har typ hänt två gånger att Elias har fått lite bajs på kläderna, spytt har han aldirg gjort så man har behövt byta kläder. Däremot kan han kissa mycket så det blir lite blött på byxorna. Men det är i alla fall inte så som alla sa.. Inte nu, men det kanske kommer?

(Ursäkta bajs snacket)


Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Jag gillar när du pratar bajs :)

2009-10-08 @ 15:11:11
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag köpte dom på dockklader.se och man får hem dom i brevlådan efter 2 dagar, kanon bra! :)



Alla "varnade" mig för all tvätt också men jag tycker inte heller att det blir så mycket. Det är ju bara att hoppas att det fortsätter så här. :P

2009-10-08 @ 17:01:54
URL: http://lacamela.blogg.se/
Postat av: ida

Ååh, va glad att du slipper. Hade du fått en kräk-bäbis så hade varningarna inte varit nog.

När vi kommit hem från BB med Emilia tog det 1,5 dygn så hade vi inte en ända ren handduk i hela huset för att hon kräktes och jag läckte mjölk å gu vet allt. Vår första utflykt var till ikea och köpa ännu mer handdukar och hämta hem kläder från linda-marie för vi hann inte tvätta..haha

de kallade emilia för lilla mannekängen när hon var liten för hon fick byta kläder minst en gång i timmen.

2009-10-09 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0