Morgondagens outfit


Det gick bra att jobba idag. Fick jobba över en halv timme för att det blev värsta ruschen när jag skulle gå hem, så klart.
Höll på frysa ihjäl på när jag väntade på bussen och när jag gick från bussen, men nu har jag tagit en vaaarm dusch och tinat upp mig.
Nu sitter jag och Remi och tjatar på varann vem som ska åka till Willys och köpa lite gotti gott. Jag har inte alls lust för jag har nyss blivit varm och kan inte ens tänka tanken att kliva ut i rusket igen. Uhh! Men jag kommer bli på as dåligt humör om jag inte får det jag är sugen på. Och hallå, det är fredag då måste man han något gott att stoppa i sig!! Jag blir galen och kommer få damp vilken sekund som helst.


Här är kläderna jag köpte i förrgår som jag ska ha imorgon kväll. Inte värsta party men duger bra :) Om jag skulle köpt en klänning eller nåt skulle jag ha använt det bara imorgon sen skulle jag ändå vilja ha något nytt till nästa gång man ska ut. Men den har outfiten kan man ha till vardags också. Perfekt!



H&M




Leggings H&M örhängen Lindex


Kommentarer
Postat av: Pety

haha jag ska oxå ut imorgonkväll.. min kusin kommer till sverige, så då blire party :D blir väl ett jääävla gnäll om att jag är ute för tidigt, men who cares

2009-10-24 @ 01:35:11
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0