Köpa något festligt



Här hemma har vi vart vaken i lite mer två timmar. Jag har hunnit städat vardagsrum, sovrum och hall. Ska ta tag i köket snart om Elias tillåter :P
Halv två ska jag och Elias möta upp Emelie utanför hennes skola. Vi ska vidare till stan för att köpa något att klä sig i på lördag :) Det var längesedan jag köpte ett nytt plagg så jag ser väldigt mycket fram emot det :D Har kollat ut några plagg jag ska prova. Finns inget roligare än massa nya kläder, synd att man inte har ekonomin till att köpa allt man vill ha bara.
Måste äta någonting också, hoppade över frukosten. Får bli något lätt som tex vita bönor och falukorv :P


Elias sitter själv i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0