Godmorgon



Jag och Elias ligger här i sängen och lyssnar på regnet utanför och myser <3 Remi har gått till jobbet så lite senare ska jag och lillen åka hem till mamma. Dom har flyttat under tors-fre och igår blev dom klar. Eller klar och klar men allting när i den nya lägenheten, nu ska allting bara komma på plats vilket kan ta hur länge som helst typ :P Hade tänkt åka dit och hjälpa till lite och se hur det ser ut. Dom bor fortfarande i samma område fast nu i en trea istället för fyra. Känndes onödigt att bo i en fyra när det egentligen inte behövs, så blir det ju lite billigare också.

Elias har somnat om här bredvid mig.. Lill hjärtat! Då ska jag passa på att hoppa in i duschen. Kanske inte behövs, det är bara ställa sig ute i regnet så blir man ren och fin. Höhö.




Finns inget sötare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0