Fredag eftermiddag



Här sitter jag och Elias i soffan och bara tar det lungt. Han sitter faktiskt bredvid mig helt själv.. Med stöd såklart ;P

Jag har plockat lite här hemma, bäddat och gjort mig själv klar. Bara håret kvar, som är drygast! Elias ska också kläs på men det går ju fort. Vi ska träffa Frida som är hemkommen från Norge. Jag har inte träffat henne sedan jag var gravid, i mars kanske det var. Det ska bli kul att träffa henne och att hon ska få träffa Elias också :D
Får se när hon hör av sig, hon skulle ringa :)

Nu ska jag göra något snabbt att äta.





Igår blev prinsen 15 veckor :)


Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Grattis i efterskott till lill pojken! :)

2009-10-30 @ 16:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0