Efter jobbet



Efter ett sju timmars arbetspass sitter jag hemma i soffan och kollar på tv. Har vart hemma ett tag så jag har hunnit äta och lekt lite med Elias också :)
Jag har ju inte vart med han på två dagar känns det som, eller tre. Vi lämnade honom hos mamma i lördags vid ett-två så hämtade vi honom igår på eftermiddagen. När vi kom hem var han trött och somnade redan vid halv åtte ungefär. Imorse åkte jag och jobbade när Remi och han gick upp ur sängen så det är inte förrän nu jag har vart med lill gubben på riktigt liksom :P

Nu sover Elias här brevid oss i soffan och vi kolla på Sveriges fulaste hem med Simon och Tomas. Dom är så himla roliga, speciellt Simon men hans svengelska som han drar till med ibland.
Och gissa vad? Remi har bakat en deg som ligger och jäser i köket. Han har fått för sig att baka bröd. Aa fråga mig inte varför men det gör han i alla fall, haha. Bagaren Bengtsson ;)




Att tänka att dom delar säng är inte lika roligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0