Håravfall.. Hjälp!



Jag ska gå ner på stan och köpa nagellack och "hårtabletter". Asså det är något fel på mitt hår :O Jag lossar som världens hårigaste djur. När jag tvättar håret blir hela duschbrunnen full av hår, när håret är blött och jag borstar det kan jag dra av hur mycket hår som helst, det tar aldrig slut, plus att borsten blir full. Medans håret lufttorkar lossar det, och när det har torkat klar och jag borstar ut det igen kommer det fortfarande mycket. Det är helt sjukt! Hela sängen är full och Elias har alltid minst ett av mina hårstrån på sig, lika så Remi.
Därför har jag bestämt mig att gå ner på stan till Naturapoteket och köpa tillskottstabletter innan jag blir flintskallig.


Såg dessa två fanns på naturapotekts hemsida,
hoppas dom finns i butiken också för jag vill ha någon av dom.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag känner igen mig med håret, jag kan borsta bort hur mycket som helst och jag tappar jätte mycket i duschen men jag tycker det borde ge med sig snart. Det är tur att det inte syns iaf :)

2009-10-07 @ 17:09:17
URL: http://lacamela.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Har hört många som tappar just mycket hår under/efter gradviditeten så det är nog väldigt vanligt att man gör det!

Mvh

2009-10-07 @ 19:30:08
Postat av: ida

Inget konstigt att du tappar hår=) när man är gravid och ammar så tappar man nästan inget hår alls, så en tid efter att man slutat amma så tappar man allt hår som man skulle ha tappat under hela graviditeten...det är faktiskt sant;-) så ta det lugnt det slutar snart men jag vet känslan, himla läskigt!!

2009-10-07 @ 21:25:19
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Samma lika här. Tappar oxå jätte mkt hår. Men du får skriva ett inlägg när du har ätit tabletterna ett tag, om du märker någon skillnad och så!! :)

2009-10-08 @ 11:35:38
Postat av: mot håravfall

Jag lossar nog mer än dig!

2010-09-04 @ 17:47:57
URL: http://mot-haravfall.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0