Lugn onsdags kväll



Det blev falafel till kvällsmat. Det är mums mums det! You have to try.
Vi kollade på den nya serien Southland som hade premiär på 3an idag, den var faktiskt bra. När de var slut sorterade jag tvätt. Har tvättstugan imorgon kl 10, och det är så skönt att ha tvätten klar så är det bara rycka till sig några tvättkassar och kila ner i stugan :)

Nu ska jag skriva en To do-lista med småsaker som är viktiga att få gjort, enligt mig. (To do-listor använder vi oss av på McDonald's. Att-göra-listor alltså. Och jag använder även sånna här hemma, haha.)



Här leker Elias i sitt babygym. Han är väldigt aktiv ;)

Kommentarer
Postat av: anna

åh jag skulle också se på southland, men jag bara somnade.. haha :)

2009-10-08 @ 17:38:27
Postat av: Frida nilsson

Virre du måste komma ihåg att prioritera listan. 1-4, 1 är viktigast. Kom ihåg även att du måste delegera bort den till Remi oxå ;)

2009-10-08 @ 22:05:02
Postat av: Ida

bra där, frida!! mycket viktigt;-)

2009-10-09 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0