Ut och gå



Vi sitter fortfarande här i soffan och inte gör något :P Frida har inte ringt så jag vet inte hur det blir med våran dejt.
Jag och Emelie ska ut och gå i alla fall och sen blir det Idol kväll som vanligt när det är fredag ;) Hon har slutat jobbet nu och ska hem och fräscha till sig lite, sen ska vi mötas för promenaden.
Funderar på om jag ska gå ner i källaren och hämta min varma vinterjacka, men jag vågar inte gå ner dit själv. Särsklit inte efter filmen vi såg igår kväll/natt, Drag me to hell. Jag skulle bara inbilla mig att tanten som är med i filmen skulle dyka upp någonstanns. Hon är skit äcklig! Nej, jag får packa på mig kläder istället.

Det blir skönt för Elias att komma ut lite också. Han blir så gnällig om man bara är inne hela dagen eftersom han älskar att åka i vagnen.





Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken fin jacka/overall, vart har du köpt den? :)

2009-10-30 @ 17:59:47
URL: http://lacamela.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Ja usch för källaren där ni bor. Har varit ner där ett antal ggr och det ryser i hela mig varje gång. Hehe. :P

2009-10-31 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0