Babbel om Idol

Inte för att jag är västa Idol experten, men vad hände? Hur kunnde hon gå vidare efter att hon skämt ut sig igår, sjöng så kasst ikväll och bara skyller ifrån sig när hon får kritik av juryn? Jag talar förstårs om Camilla. Hon passar bra i en schlager tävling någonstanns i en liten stad här i Sverige, men inte i Idol! Nej usch och fy.

Min Idol är Tove, hon är så häftig! Erika är inte så pjåkig hon heller. Asså Tove påminner om tjejvarianten av Johan Palm. Dock gillade jag inte alls honom, så tjejvarianten är klart mycket bättre. Cool tjej! (Och hon är bara 16år)
No more Idol snack nu. Jag är ju fan 20 år och mamma. Hahaha, jaja men jag är den jag är. Ni får stå ut ;)


Idag har jag jobbat 11-19. Dagen gick jätte fort, med andra ord var det inte så farligt. Det var mycket folk och det rullade hela tiden så tiden bara rann iväg. Nu jobbar jag inte förren nästa lördag. Jag och Elias ska mysa hela veckan. Jag har saknat honom jäääätte mycket när jag jobbat!



Jag är kär i honom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0