Vi har vart med tant Emelie ;P

Idag har jag umgåtts med Emelie :) Vi har vart på stan och kikat lite. Jag letade något att ha på mig när vi ska ha våran utekväll. Jag köpte inget men kikade ut lite saker gjorde jag. Skulle kunna köpa hur mycket nytt som helst att hänga i gardroben och kast ut allt jag har nu.
Sen gick vi och åt och fikade på ett fik. Satt där ett bra tag så vi var tvungen att byta blöja på Elias på soffan som vi satt på. Han hade bara gjort nr 1 inte 2 så det är lugnt :P Haha. Det var Emelie som fick byta för jag vågade inte utifall någon skulle se eller säga till oss att vi inte kunde göra sådär.. Feg som jag är, höhö. 

Ni kanske undrade nu vad jag menar med vår ute kväll som jag skrev. Den 24:e ska vi vara några stycken som ska sitta här hemma hos oss, dricka, spela spel och så :D Sen ska vi gå till Interpool, sitta där och mysa och spela biljard. Vi har inte tänkt gått ut på krogen. Vi stannar där och myser :)


Elias har fick jätte fina kläder av tant Emelie :D
Han har förresten var sitt vanliga "jag" hela dagen idag, shit vad gald jag är!


Myskläder :)


Kommentarer
Postat av: Tant Emelie

Åh! Värdldens tuffaste Donut kommer han iallafall att bli!

2009-10-15 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0