Fina vantar



Idag har jag tillbringat dagen ute i Valbo. Åkte till jobbet och åt där med Emelie innan hon började jobba, sen kom Remi dit när han hade slutat sitt jobb. Han åt och jag tog en glass till efterrätt. Satt och pratade med Martin, Christian och Sara ett tag till innan min lilla family gick in på Köpis och kikade lite. Jag köpte ett par jätte fina vantar till mig och en tröja till Elias.
Vantar behövs verkligen nu, det har blivit så jävla kallt ute! Mina händer är så känsligt så här på hösten. Jag blir jätte lätt torr så vantar och handkräm är viktigt så här års för mig :P

Nu blir det väl sitta framför tvn bara. Kanske måste göra iordning nånting litet att äta för jag börjar bli hungrig. Bada lilla bebisen ska jag också göra :)



Vantar 59kr H&M



Tröja 20kr H&M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0