Boxning



Kom på att vi hade tvättstugan idag, så nu ligger dom första två maskinerna i. Tvättkorgen var proppfull så det var tur att vi kom på att vi hade tid i tvättstugan, hade jag blivit irriterad om vi missat den :P

Remi står i köket och gör mat så jag hinner äta innan jag ska träna. Den börjar inte förrän åtta men vill äta någon timme före så man inte spyr upp allt under träningen. Ska på boxning med Emilie och hon säger det är sjukt jobbigt och det vore ju otrevligt om hon skulle få korvstroganoff på sig ;P haha.
Det är inte sån boxning som man ska slå varandra som ni kanske förstår, det är en som har handskar och en håller i dom där man slår på, så byter man väl då och då. Har inte gått på det förr så det ska bli spännande. 75 minuter tuuuff träning... Kan bli tufft men kul! :)

Nu ska jag ner i stugan igen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0