12 veckor gammal (liten?)


75 minuters styrke pass gick jätte bra. Jag är fortfarande slut i benen fast det var 3 timmar sedan passet tog slut :P När jag kom innanför dörren hörde jag en väldigt ledsen Elias som bärdes av en ganska otålig pappa. Jag tog min ledsna lilla bebis och vaggade och tröstade lite då blev han nöjd. Han hade nog bara saknat mamma ;) Remi har inte lika mycket tålamod som mig när det gäller en ledsen liten Elias. Han är ju inte lika van eftersom jag är hemma med lillen när han jobbar, så jag har liksom jobbat upp det tålamodet. Det är inte så att Remi blir typ rädd och inte vet vad han ska göra när lillen är ledsen utan det är mer att han blir lite irriterad och säger åt honom att vara tyst.. Men det hjälper ju inte. Då kommer jag in och räddar situationen :)

Vi åt en god middag som Remi hade gjort iordning. Kassler med pommes och beasås. Nyttigt efter träning, nooot, men så kan det bli ;) Till det massa småplock vid sidan av. Det är typsikt utländskt, det kan inte bara vara en sak, det måste också vara massa småsaker till maten också.. I love it! Vilken tur att jag är tillsammans med Remi då ;P
 

Över till något helt annat..
Vår lilla tuttiskruttgosibosisbebis blir 12 veckor idag. Nästa fredag blir han 3 månader, jisses amalia!



Det bästa som hänt oss, vår underbara älskade son <3
Jag smälter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det är bara bra här det! :)

Alexander växer så det knakar hehe!



Hur gammal är Elias nu då?



Krams

2009-10-09 @ 01:09:08
Postat av: Crazyangel

niklas är likadan.. Fast om jag är irriterad då är han den lugna.. :P Hehe

2009-10-10 @ 07:32:48
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0