Tvättmaskin, jag vill ha


När jag kollar på Nanny akuten så blir jag rädd! Är det så svårt att uppfostra ett barn? Hoppas vårt barn kommer förstår och lyssnar på vad vi säger. Annars..


Jaha, vad ska jag göra nu då? Ska ta bussen till jobbet om två timmar så har lite tid här hemma. Men det finns inget att göra eftersom jag dammsög och städade igår, diskat har jag redan gjort. Har även vart ut och flyttat på bilen så vi inte får böter :P Jag skulle ju kunna sortera tvätt eftersom vi visst har tvättid ikväll (trodde det var på torsdag) och det betyder att Remi får tvätta eftersom jag jobbar. Får se hur glad han blir över det ;) Men det är inte mycket tvätt, så där lagom för honom. Gud vad jag önskar att vi hade en tvättmaskin här hemma, särskilt nu när vi ska ha barn! Det skulle underlätta så mycket.





Jag skulle vilja ha en sån här tvättmaskin. Den skulle passa bäst i vårt badrum eftersom det är avlångt och smalt vilket jag avskyr! Det är så lite plats. Men vad ska man göra då? :P Det jag också avskyr är att tvättmaskinen kostar över 4000.



Kommentarer
Postat av: fanny

jaha, kanon ju. :D tyckte att den var jätte jätte fin i alla fall. :D allt bra idag ? :Dkram

2009-05-05 @ 15:20:17
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: K L A R A

hej viktoria, var gärna med i min unikdekor-bloggtävling:D

2009-05-05 @ 17:33:21
URL: http://klaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0