Tretton kvar



Jag skrev inget inlägg igår, det var för att jag var hos mamma över dagen och njöt av solen. Jag fick faktiskt lite färg. Jag antar att kroppen bara tackade och tog emot eftersom jag är superblek som inte kan förbereda mig i solarium inför sommaren på grund av bebisen i magen. Jag har ju nu bara 13 arbetspass kvar (:D) så jag kommer nog spendera massa dagar hos mamma ute i solen. Så jag hinner kanske bli brun ändå, om vädret tillåter så klart. 

Klockan 18 hämtade jag upp Remi på jobbet. Vi åkte direkt till det nyöppnade Citygross och stor handlade. Och jag lär säga att jag vet inte om det är så mycket billigare än andra mataffärer. Men det är kul att testa något nytt, blir trist att handla på samma ställe hela tiden. Vi har Ica Maxi, Willys och nu Citygross som vi varierar i mellan. Jag gillar Ica Maxi bäst. 
Vi fick skriva upp flera saker på en ny inhadlingslista som inte fanns på Citygross eller som vi visst var mycket billigare någon annanstanns. Det vill man väl helst slippa om man redan är ute för att handla liksom. Men men..

Idag jobbar jag 16-21. Och jag orkar inte alls. Usch och blä!


Vill gratta en danskompis till hennes lilla flicka som föddes den 24 maj :) Gud vilken sötnos!!



Kommentarer
Postat av: fanny

inte alls långt kvar tills bebisen kommer nu ju : D kram

2009-05-26 @ 14:13:32
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Det är ingen fara att sola solarium när man är gravid :) Det ändå som kan hända som är negativt är att man kan få pigmentfläckar, men det är sällan det händer! :)

2009-05-26 @ 22:28:40
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0