Snygga kläder


Jag längtar tills jag blir smal igen. Tänk att få gå i snygga klänningar, kjolar, jeans och klackskor. 
Dessa läckerheter hittade jag på Modegallerian.se. Jätte bra hemsida med MYCKET snyggt i olika prisklasser. Shoppingsuget sitter fortfarande i kan jag lova. Vi får se när jag får det botat.
(Klänningen längst till höger är jag extra super kär i! Kjolarna också!) 


      

     

  

  

Jag är ledig idag så nu ska jag passa på att sova en blund. Jag hann inte göra det före jobbet igår. Man behöver mycket vila när man är tjockis som jag :) Om jag inte sover nu kommer jag inte orka vara uppe längre än till nio ikväll typ. Jag känner mig som ett litet barn som har sovrutiner. Aja..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0