Visa Ung



Det blev inget köpcentrum igår. Jag somnade på soffan tills jag skulle åka till jobbet istället. Fast det gjorde ingenting, det var bara skönt. 

Idag har jag äntligen fått hem mitt bankkort. Så nu kommer det slösas pengar, tyvärr. Man måste visst gå till banken för att välja en kod. Förut var det väl att man bara gick till en automat och gjorde det där? Mycket bättre och smidigare än att behöva sitta och vänta i hundra år inne på banken innan ens nummer blir uppropat och man får prata med någon. Men aja, ska se till att göra det idag innan jag åker till jobbet i alla fall.

Ikväll blir det mys framför tvn har Remi lovat. Vi sitter och pratar på msn nu som något ny börjar par. Han har sagt att han ska köpa hem chips och cola till jag kommer hem från jobbet :) Trevlans va?




Jag har bankkortet Visa Ung. Mest för att det inte kostar någonting som dom andra. Sp har jag ju haft det ända sen jag fick mitt första kort, så varför byta? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0