Tvättid



Andra svängen i tvättstugan är gjord. Nu är det tre svängar kvar :P Hade sex maskiner idag, brukar ha fyra. Så lite mer tvätt än vanligt idag. Och mer blir det när lillen kommer ut och kommer spy ner sig (och mig) hela tiden :) Men det gör inget, jag tycker det är ganska kul att tvätta.

Det var ett jäkla oväsen i tvättstugan. Dom håller på rustar badrummen i vissa av lägenheterna i huset nu. Tvättstugan ligger längst bort i källaren och just nu verkar dom hålla på precis ovanför den. Shit vad det lät illa. Vi hör ända hit hem hur dom borrar och håller på så jag trodde dom hade kommit längre än där dom är nu. Fortfarande i första trapphuset. Det betyder säkert att dom kommer komma för sent till oss och att vi har hunnit fått lillen. Då kan vi inte bo hemma dom veckorna dom ska hålla på rusta! Det låter något hemskt och vart ska vi gå på toa och duscha? Vi flyttar nog in hos mamma då för det är redan planerat om detta skulle ske. 

Nu ska jag kila ner om tio minuter igen. Hoppas byggarna har fått rast så det blir tyst då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0