Minigolf


Idag har jag & Remi vart med Christian och Johanna och spelat minigolf. Även det något nytt för Remi, precis som med ridningen igår ;) Det gick ju ändå bra för att vara första gången. Fast vi förlorade mot de andra två. Men ändå.. :P
Sedan tog vi en macka på cafét bredvid.
Efter det gick jag till stan en och mötte upp Ida, Pernilla och Emilie en kortis. Ida åker till Norge, igen, i 4 veckor. 

Nu har vi hinnit vara hemma ett tag och det är dags att göra mat. Vi är hungriga!



Första slaget någonsin ;)


Jag börjar se ut som en säck potatis :P


Johanna och Christian


71 dagar kvar <3



Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Säck potatis? Näheeru, snarare en het pudding ;) Höhö



Jag satt och knåpade på en ny design till dig idag, men jag blev inte nöjd så att jag tog bort den. Men jag skka finurla ut lite så hojtar jag sedan!

2009-05-03 @ 22:34:56
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0