Måndag, igen..


Fast jag & Remi gick och la oss strax efter 23 igår kväll så var jag trött när klockan ringde 09.15 nu imorse. Jag skulle alltså kunna sova hur mycket som helst! Och det är väl lika bra att man passar på nu före den 14 juli :) (Gissa vad jag längtar diiiit!)

Idag jobbar jag 11-15.15, ett kortis pass som passar mig och min ork för arbete just nu perfekt. Undra vad jag ska göra när jag kommer hem. Remi är fortfarande på jobbet då. Men jag vet att det behövs diskas så det kan jag ju i alla fall göra.. 
Nu ska jag göra mig klar för jobb, hörs later.


70 dagar kvar <3



Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Nu är jag klar med designen! Så att det är bara att hojta till eller ta dig in på msn :D

2009-05-04 @ 17:35:55
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0