Lyndmyr of Sweden



Jag älskar Lundmyr of Sweden! Jag skulle vilja ha alla produkter som finns! 
Vi får se hur många av deras produkter jag lyckas jag köpa för det kostar ju lite :)



  




Den här SKA jag ha! Den är jätte fin och det blir finare än att ha massa blöjor framme.



Jag pratade med mamma i telefonen, och hon hade pratat med hennes kompis Helene och hon hade frågat om det verkligen var säkert att jag skulle få en pojke. Mamma svarade ja eftersom det var ju det barnmorskan sa och man såg det så tydligt på ultraljudet. Då sa Helene att det hade dom sagt till hennes kompis också, det var säkert att det var en kille eftersom det syntes så bra på ultraljudet för henne också, men vad var det som pluppade ut för någon vecka sen? Jo, en lite flicka. 
Så man kanske inte ska vara 100% säker ändå. Lika bra att förbereda sig mentalt att det kan bli en flicka också så man inte får världens chock och tror att det är något fel :P


Kommentarer
Postat av: Pety

Duuu, jag har samma problem som dig nu när det gäller könet. Barnmorskan sa vad hon trodde, så nu har jag köpt massvis med kläder till det könet.. men sen kom jag på häromdan att det inte behöver vara 100% (vilket barnmorskan oxå sa till mig)



Läste sedan på internet att till o med i vecka 28 har folk fått besked om kön, men varit HELT fel när barnet kommit, haha. Så jag är kluven nu... kommer nog fortsätta med att köpa neutrala kläder :P

2009-05-09 @ 12:45:18
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0