Inte långt kvar



Nu har jag sovit min behövliga eftermiddags sömn. Nu ska jag strax göra mig klar och åka hem till mamma. Det har blivit ett perfekt grillväder nu :) Hoppas det håller i sig.


Vårt schema för juni har kommit ut, och jag har räknat hur många dagar jag har kvar att jobba.. Jag har 17 arbetspass kvar sen tar jag ut min semester innan lille man kommer :) Hääärligt! Skönt att få vara hemma hela sommaren plus ganska mycket längre, men sommaren är bäst. Nästa sommar kommer jag ju också vara hemma för ledigheten kommer inte ha hunnit tagit slut då. Weeii. Ja, så vi kan ju komma överens om att det inte är långt kvar att jobba före en efterlängtad mammaledighet! :) 




Ha en trevlig lördag kväll allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0