New desigen


Tack Malin för den nya designen! Den blev jätte fin och den passar liksom in på mig :)


Erik har vart här sen jag slutade jobbet. Mamma och Jonas kom hit efter Jonas hockeymatch och var här en halvtimme typ. Nu har dom åkt hem och jag är själv. Remi jobbar stängning och jag kan tippa på mycket folk så här efter Brynäs matchen, kvartsfinal och allt. Så han kommer nog inte komma hem på ett tag. Förresten undra hur han kommer hem? :O Både Jens och Carro som han stänger med bor ju i Valbo så dom går väl, och det går ju ingen buss så sent. Ojdå. Men hoppas Carro ska till sin kille som bor i stan, då får hon säkert skjuts och då åker Remi med. 
Mamma satt och kollade igenom väskorna som vi fick med kläder utifall jag hade missat något användbart. Hittade väl några plagg till som dög. Plus en overall och galon kläder som lillen kan ha nästa höst/vinter. Dom såg faktiskt helt nya ut och var mycket fin. Hade inte ens sett dom :P Tur att mamma kikade igenom dom en sista gång. 


Och vet ni?! Remi fick körkort igår!! :D Efter han läst igenom teoriboken (på arabiska) en gång, och kört två körlektioner så klarade han det! Varför skjutit upp det så länge om det var så lätt? ;) Han kunde ju köra bil före som ni kanske fattar. Men det är teorin han inte orkat tagit tag i. Men det var ju också lätt gjort :) Grattis baby!



Fina pojkkläder 

    
      



Och fina flickkläder

  
   


Jag längar så mycket till på tisdag så jag spricker. Då vet man vad man ska kolla på för kläder bland annat :) Och man kan börja kalla barnet hon eller han istället för "den".. Det låter ju trevligare också. Fast just nu kallar jag den "lillen". 


Godnatt alla!









Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Det var så lite så pullan! :D



Haha snacka om duktig! Hälsa grattis från mig till körkortet! :)

2009-03-05 @ 22:45:33
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Mimi

Fyfasiken vilken söt liten "bullmage" du fått.. Hehe :P

2009-03-06 @ 08:54:22
URL: http://mimibodin.blogg.se/
Postat av: bella

Åh va roligt! :D

2009-03-07 @ 10:39:09
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: * Desireej - blivande mamma. *

De där skorna som du har på killkläder har jag faktiskt köpt , fast vi vet ju inte om det är en tjej eller kille men tycker de passar båda två faktiskt ;P Det är faktiskt riktigt spännande att inte veta vad det blir, så fundera riktigt noga på om ni verkligen vill veta - vi ville det först men sen väl på ultraljudet så knep lillen ihop med benen så man såg inte , nu i efterhand är jag lite glad att vi inte vet eftersom de är så spännande ;D hihi ! Lycka till - så glad för eran skull :)

2009-03-07 @ 13:43:30
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0