Hemmafru, javisst



Nu är jag klar. Jag har ätit och bakat också. Har vart klar ett tag men inte förrän nu ligger jag i soffan med täcke och datorn i knät som jag sett fram emot hela dagen. Skulle vart pricken över i:et med en chokladkaka, men det har jag tyvärr inte.
Jag skulle lätt kunna bli hemmafru om Remi skulle tjärna så mycket pengar att vi skulle kunna klara oss på det. 

Imorgon är det ännu en ledig dag och då är även Remi det :) Vi ska åka till Ikea och kika lite. Får se om det blir något inköp. Klockan 17 så är det första träffen med föräldrar gruppen, så dit ska vi också. Skulle gissa att Tessan på jobbet också ska dit. Hon är 4 veckor före mig men det skulle vara väldigt blandat sa barnmorskan. 
Sen ska vi laga tacos och mysa :)

Lill killen har vart i full gång i magen sen i förrgår. Han sparkar och har sig. För varje vecka som går bli sparkarna hårdare och man känner dom allt oftare. Förr kunde jag inte känna dom när jag stog upp men nu kan man känna det titt som tätt även då. Det är så härligt och tryggt att känna sparkarna. Hoppas han har roligt ;) 






Sötis lillasyster äter på allt 


Lillebror är STOREbror till LILLAsyster.



Kommentarer
Postat av: Mimi

Ååååh, jag vill också känna! :P

2009-03-31 @ 08:57:47
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0